План роботи методичного обєднання вчителів
природничо – математичного циклу
Мануйлівського навчально – виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»
Засідання І ( 31.08.2019р. )
Тема: Нормативно-правове забезпечення викладання предметів природничо-математичного напрямку у 2019 - 2020навчальному році
|
№ з/п
|
Основні питання до розгляду
|
Відповідальний за виконання
|
Примітки
|
1
|
Про підсумки роботи ШМО вчителів за 2018/2019 н.р.
|
Голова ШМО Романцова А.І
| |
2
|
Обговорення та затвердження плану роботи ШМО на рік.
|
Грузін Т.Б.
| |
3
|
Ознайомлення з інструкційно-методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів. Обговорення методичних рекомендацій щодо організації навчально – виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 2019/ 2020 н. р. , ознайомлення із змінами в програмах під час викладання предметів. Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
|
Кучер В.М.
Романцова А.І.
|
.
|
4
|
Обговорення та погодження календарно-тематичних планів вчителів на 2019/2020н.р.
|
Грузін Т.Б.
|
Робота між засіданнями:
- опрацювання інструкційно-методичних матеріалів МОН України щодо викладання предметів;
- опрацювання рекомендацій щодо викладання базових предметів за новими програмами та програмами із змінами;
- обговорення індивідуальних тем вчителів - предметників;
- погодження планів самоосвіти вчителів;
- складання графіка проведення відкритих уроків,взаємовідвідування уроків;
- підготовка до наступного засідання МО.
Засідання 2 ( 01.11.2019 р. )
Тема: Посилення компетентнісного підходу у формуванні змісту природничої освіти на основі компетентнісної спрямованості вимог до рівнів навчальних досягнень учнів
№ з/п
|
Основні питання до розгляду
|
Відповідальний за виконання
|
Примітки
|
1
|
Роль навчальних проектів у викладанні навчальних дисциплін математично – природничого циклу
|
Романцова А.І.
| |
2
|
Творча самореалізація особистості в процесі самостійної роботи під керівництвом учителя.
|
Грузін Т.Б.
| |
3
|
Круглий стіл «Обмін досвідом вчителів – предметників з використання навчальних проектів на уроках математично – природничого циклу».
|
Всі вчителі
| |
4.
|
Педагогічні гостини. Відвідування та обговорення відкритих уроків
|
Фітенко С.В.
|
Робота між засіданнями:
- організація проектно-технологічної діяльності на уроках з використанням проблемно-пошукових методів навчання;
- проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад предметів природничо-математичного циклу;
- підготовка до наступного засідання ШМО.
Засідання 3 ( 15. 01. 2020 р. )
Тема: Підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу під час вивчення предметів математично - природничого напрямку
№ з/п
|
Основні питання до розгляду
|
Відповідальний за виконання
|
Прим.
|
1
|
Методи і форми організації навчального процесу, завдяки яким забезпечується мотивація навчання, стимулювання пізнавального інтересу, розвиток інтелектуальної й творчої діяльності учнів
|
Кучер В.М.
| |
2
|
Формування національної та громадянської свідомості під час вивчення предметів математично – природничого циклу.
|
Кудряченко О.О.
| |
3
|
Відвідування та обговорення уроків.
|
Всі вчителі
| |
4
|
Організація підготовки до участі в учнівських конкурсах («Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Геліантус»).
|
Кучер В.М.
|
Робота між засіданнями:
- підготовка та проведення предметних тижнів;
- підготовка до проведення учнівських конкурсів;
- звіт про курсову підготовку вчителів;
- консультування молодих вчителів з питань організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах;
- підготовка до підсумкових зрізів знань за І семестр;
- підготовка до наступного засідання ШМО.
Засідання 4 ( квітень 2020 р.)
Тема: Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного
формування в учнів предметних компетенцій
№ з/п
|
Основні питання до розгляду
|
Відповідальний за виконання
|
Примітки
|
1
|
Формування пізнавальної компетентності на уроках математично – природничого циклу
|
Романцова А.І.
| |
2
|
Розв’язування фізичних задач – один із засобів формування предметних і ключових компетентностей учнів з фізики .
|
Кучер В.М..
| |
3
|
Методика організації системного повторення вивченого матеріалу з метою підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів математично-природничого циклу.
|
Грузін Т.Б.
| |
4
|
Відвідування та обговорення уроків
|
Всі вчителі
|
Робота між засіданнями:
- моніторинговий аналіз рівня навчальних досягнень учнів випускних класів;
- оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів математично-природничого циклу;
- підготовка до проведення предметних тижнів;
- звіт про курсову підготовку вчителів
Засідання 5 ( травень 2020 р.)
Тема: Організація підготовки до проведення ДПА та ЗНО
з предметів математично-природничого циклу.
№ з/п
|
Основні питання до розгляду
|
Відповідальний за виконання
|
Примітки
|
1
|
Підсумок роботи ШМО математично – природничого циклу.
|
Романцова А. І.
| |
2
|
Навчальний семінар: вивчення інструктивних матеріалів для проведення державної підсумкової атестації з математики, біології у 9 класах та проведення підсумкових контрольних робіт у 5-8, 10 класах, підготовка до ЗНО в 11 класах.
|
Всі вчителі
| |
3.
|
Удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства ( Звіти вчителів)
|
Всі вчителі
|
Робота між засіданнями:
- аналіз роботи з обдарованими дітьми;
- оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів математично-природничого циклу;
- консультування молодих вчителів з методичних питань;
- підготовка до підсумкових зрізів знань за ІІ семестр.
Комментариев нет:
Отправить комментарий