Робота ШМО



 План роботи методичного обєднання вчителів
природничо – математичного циклу
Мануйлівського навчально – виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»
Засідання І ( 31.08.2019р. )
Тема: Нормативно-правове забезпечення викладання предметів природничо-математичного напрямку у 2019 - 2020навчальному році

№ з/п
Основні питання до розгляду
Відповідальний за виконання
Примітки
1
Про підсумки роботи ШМО вчителів за 2018/2019 н.р.
Голова ШМО Романцова А.І
2
Обговорення та затвердження плану роботи ШМО на рік.
Грузін Т.Б.
3
Ознайомлення з інструкційно-методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів.  Обговорення методичних рекомендацій щодо організації навчально – виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 2019/ 2020 н. р. , ознайомлення із змінами в програмах під час викладання предметів. Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Кучер В.М.
Романцова А.І.
.
4
Обговорення та погодження календарно-тематичних планів вчителів на 2019/2020н.р.
Грузін Т.Б.
Робота між засіданнями:
- опрацювання інструкційно-методичних матеріалів МОН України щодо викладання предметів;
- опрацювання рекомендацій щодо викладання базових предметів за новими програмами та програмами із змінами;
- обговорення індивідуальних тем вчителів - предметників;
- погодження планів самоосвіти вчителів;
- складання графіка проведення відкритих уроків,взаємовідвідування уроків;
- підготовка до наступного засідання МО.


Засідання 2 ( 01.11.2019 р. )
Тема: Посилення компетентнісного підходу у формуванні змісту природничої освіти на основі компетентнісної спрямованості вимог до рівнів навчальних досягнень учнів
№ з/п
Основні питання до розгляду
Відповідальний за виконання
Примітки
1
Роль навчальних проектів у викладанні навчальних дисциплін математично – природничого циклу
Романцова А.І.
2
Творча самореалізація особистості в процесі самостійної роботи під керівництвом учителя.
Грузін Т.Б.
3
Круглий стіл «Обмін досвідом вчителів – предметників з використання навчальних проектів на уроках математично – природничого циклу».
Всі вчителі
4.
Педагогічні гостини. Відвідування та обговорення відкритих уроків
Фітенко С.В.
Робота між засіданнями:
- організація проектно-технологічної діяльності на уроках з використанням проблемно-пошукових методів навчання;
- проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад предметів природничо-математичного циклу;
- підготовка до наступного засідання ШМО.

Засідання 3 ( 15. 01. 2020 р. )
Тема: Підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу під час вивчення предметів математично - природничого напрямку
№ з/п
Основні питання до розгляду
Відповідальний за виконання
Прим.
1
Методи і форми організації навчального процесу, завдяки яким забезпечується мотивація навчання, стимулювання пізнавального інтересу, розвиток інтелектуальної й творчої діяльності учнів
Кучер В.М.
2
Формування національної та громадянської свідомості під час вивчення предметів математично – природничого циклу.
Кудряченко О.О.
3
Відвідування та обговорення уроків.
Всі вчителі
4
Організація підготовки до участі в учнівських конкурсах («Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Геліантус»).
Кучер В.М.
Робота між засіданнями:
- підготовка та проведення предметних тижнів;
- підготовка до проведення учнівських конкурсів;
- звіт про курсову підготовку вчителів;
- консультування молодих вчителів з питань організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах;
- підготовка до підсумкових зрізів знань за І семестр;
- підготовка до наступного засідання ШМО.

Засідання 4 ( квітень 2020 р.)
Тема: Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного
формування в учнів предметних компетенцій
№ з/п
Основні питання до розгляду
Відповідальний за виконання
Примітки
1
Формування пізнавальної компетентності на уроках математично – природничого циклу
Романцова А.І.
2
Розв’язування фізичних задач – один із засобів формування предметних і ключових компетентностей учнів з фізики .
Кучер В.М..
3
Методика організації системного повторення вивченого матеріалу з метою підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів математично-природничого циклу.
Грузін Т.Б.
4
Відвідування та обговорення уроків
Всі вчителі
Робота між засіданнями:
- моніторинговий аналіз рівня навчальних досягнень учнів випускних класів;
- оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів математично-природничого циклу;
- підготовка до проведення предметних тижнів;
- звіт про курсову підготовку вчителів

Засідання 5 ( травень 2020 р.)
Тема: Організація підготовки до проведення ДПА та ЗНО
з предметів математично-природничого циклу.
№ з/п
Основні питання до розгляду
Відповідальний за виконання
Примітки
1
Підсумок роботи ШМО математично – природничого циклу.
Романцова А. І.
2
Навчальний семінар: вивчення інструктивних матеріалів для проведення державної підсумкової атестації з математики, біології у 9 класах та проведення підсумкових контрольних робіт у 5-8, 10 класах, підготовка до ЗНО в 11 класах.
Всі вчителі
3.
Удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства ( Звіти вчителів)
Всі вчителі


Робота між засіданнями:
- аналіз роботи з обдарованими дітьми;
- оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів математично-природничого циклу;
- консультування молодих вчителів з методичних питань;
- підготовка до підсумкових зрізів знань за ІІ семестр.



































Комментариев нет:

Отправить комментарий